movielife

Alla inlägg den 14 januari 2014

Av Josefin - 14 januari 2014 18:18

ÄNTLIGEN!!! Så har jag tagit hål i öronen igen!! Det gjorde ont i början men det är lver nu! ;) Mamma och pappa hade köpt choklad som vi tog med. :D Nom nom. C: Jag erkänner.... jag var sk*t nervös!! Jag skakade (endå fasst jag inte var kall). Jag kände: Nej jag vill inte. D: Men endå så ville jag. Typ som om jag hade en stor klump i magen. Det brukar jag känna när jag ska tex till en kompis som jag inte varit hos länge. Det är skumt... O_o   Jag blir nervös OFTA! Men jag tog hål i öronen på en skönhetssalong. Dom var typ proffs där. :D Första gången jag tog hål i öronen så var det någon stans som dom bara tog hål i öronen med en maskin grejsimojs. :D Var kanske 8-9 år gammal. ^^ Den här gången så sa dom vad man skulle göra och inte göra så det var bra.


Ja apropå (stavning) som inte har ett dugg med att ta hål i öronen så vill jag bara ta med det. Ja, jag heter Josefin på riktigt... Nog med det!!



Nu ska jag visa er 3 superbra kompisar på msp!   Dom är som änglar för mig!   


Först: Jag är en filmstjärna <3


  Adda henne!!

I detta inlägg så kommer jag visa 3 superbra kompisar som är som änglar för mig!   


  Toralei stripe7


Adda henne!!!!!!!! <33


  Adda alla dom!!! Och ferresten det här är: Cathlin 123


Adda dom och förlåt att det tar lite tid mellan uppläggen med jag har mycket med skolan nu. ;( Herrå alla nöffisar!!



Känsla: Glad   


Dagens låt: Turn me on av David Guetta feat Nicki Minaj   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Blogg om lite random saker! ;P Movi J på msp!! xD

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Det värsta ni vet?
 Personer som mobbar. .___.
 Djurplågeri. :(
 Musik! ._.
 Skolan. xD
 Läxor!
 Dom som inte accepterar vilka dom är.
 Mord. 0.0
 Fjortisar -..-
 Meningslösa tv program *-*
 Tv-spel ;_;
 Reklam :c
 Någon årstid ?.?
 Hatare på internet -.-
 Frukt.... ^^
 Irreterande syskon
 Tovit hår :O
 Bada >.>
 Jordens undergång!!
 Pennor ¤.¤
 Någonting annat....

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Den lilla Gästboken! :3


Ovido - Quiz & Flashcards