movielife

Direktlänk till inlägg 12 januari 2014

Irländska msp VS svenska msp

Av Josefin - 12 januari 2014 13:02

Hejj! :3 Nu har jag börjat lite på Irländska msp som alla andra!   Hi hi. ^^ Men adda mig gärna på Irländska! Heter movie J där för movi J var upptaget... *-* Men såhär ser jag ut där! Jag är i lvl 6! ^^ Yey!!   


   På Irländska msp så har ju nya lvl uppdateringen kommit tidigare än till svenska. Till alla ni som inte har en aning om vad jag snackar om nu med ''ny uppdatering'' så är det att msp kommer fixa upp till 100 levlar! Och man levlar snabbare!!   Jag började söndag den 11/1-14 alltså dagen före det här inlägget skapades! ;D Men jag är redan i lvl 6!! Såhär ser highscores ut på Irländska och där man ser vilken lvl man är i ser ut!


  Just nu har jag bara 33% fame! ;D Men den är likadan fast dom bara har ändrat siffrorna lite. ^^


  Highscores ser ju likadant ut. :3 Men ser ni att den som är i högst level är bara i lvl 38!! ._. Kankse Alexh33 kommer längre när 100 levlar kommer till svenska?? o.o Vem vet.   


Men nu tänker jag berätta om nackdelarna och fördelarna med svenska och irländska.


Nackdelar med irländska (för oss svenskar): 1. När man skriver på svenska till någon och skickar meddelandet och man till exempel hade med ordet ''bra'' ¨så blir det såhär: ###. Det är så jwla drygt!!! (Förlåt för svärord men det blir så när jag blir arg).  2. Vissa kan inte engelska så bra så dom kommer inte fatta så mycket (tror jag). Varför har dom på engelska när det heter Irlendska msp!??  Aja, jag förstår engelska bättre än irlendska. ;D 3. Man ser hackers oftare i chattrum... o.o Jag såg en!!!! Fördelar: 1. 100 levlar. 2. Man levlar mycket snabbare. 


Svenska msp. Nackdelar: 1. Level uppdateringen har inte kommit än.


Fördelar: 1. Man ser inte hackers oftare!



Det var det tror jag! Herrå!! :)


Dagens låt-tips: Here And Now av Kerli.   


Känsla: Snöig.   

 
 
AwesomeAdam

AwesomeAdam

11 februari 2014 21:05

Hej nt för att vara dum men jag trordet finns 125 levlr elr 100 vet nt xD du levlr snabbt vart lvl 13 på än dag i sverige förut med nya levlarna o.o

http://awesomeadam.bloggplatsen.se

Josefin

24 februari 2014 15:36

Hej AwesomeAdam! xD Japp, det finns exakt 100 levlar!!Jag var i lvl 16 sen lvl jag upp till lvl 21! *-*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin - 19 september 2014 16:19

Jo tjenare igen.... Jag har börjat 6:an nu och det är läxor, prov och press varenda dag inför ''Nationella Proven''. Men jag spelar antingen minecraft eller the sims 4 demo/the sims 3. Jag är bara inne på msp lite snabbt varje dag. Men det finns mång...

Av Josefin - 20 juni 2014 10:53


Hejsan!! Ja nu ver det ett tag sen jag la upp nått.... men nu vill jag ta upp en liten ''msp fail''. ;D   Ja nu ser ni den där tjejens ansikte på nyheterna på det nya temat. Ja hon hade visst en grön mun och kolla på tungan. Den är också grön!! .___....

Av Josefin - 7 april 2014 19:34

Heej!!!!   Jag älskar alla som gillar mig på msp och min blogg! Ni är så sjukt söta när ni säger att jag är bäst!!   Men alltså när ni ser en moviestar som har en sån här mask och creepy stil....   Detta är jag ;3 Men alltså tyck inte att jag inte...

Av Josefin - 25 mars 2014 16:51

Hej igen! Ja, jag har liiiite mycket läxor och ja... det är kanske därför jag typ aldrig mer skriver på bloggen men jag ska inte sluta!   Men vi ska snart ha prov i historia så alltså... det är väldigt viktigt. >.<Men aja, det har inte hänt någ...

Av Josefin - 9 mars 2014 10:41

Ny uppdatering på msp igen!! Nu kan man inte få en varning om man skriver ett fult ord. Tex ett svärord. Istället kommer det upp en häshtäg (eller hur man nu stavar det). ###. Så blir det! O_o Det är VÄLDIGT irreterande och nu kommer jag visa några o...

Presentation


Blogg om lite random saker! ;P Movi J på msp!! xD

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Det värsta ni vet?
 Personer som mobbar. .___.
 Djurplågeri. :(
 Musik! ._.
 Skolan. xD
 Läxor!
 Dom som inte accepterar vilka dom är.
 Mord. 0.0
 Fjortisar -..-
 Meningslösa tv program *-*
 Tv-spel ;_;
 Reklam :c
 Någon årstid ?.?
 Hatare på internet -.-
 Frukt.... ^^
 Irreterande syskon
 Tovit hår :O
 Bada >.>
 Jordens undergång!!
 Pennor ¤.¤
 Någonting annat....

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Den lilla Gästboken! :3


Ovido - Quiz & Flashcards