movielife

Alla inlägg den 10 januari 2014

Av Josefin - 10 januari 2014 18:46

Jepp, ni såg rätt! (Eller läste :D) Jag ääääälskar spelet minecraft!! <3       Kolla in snö slottet som jag har gjort på en server på creative (kreativt läge). Det blev super bra tycker jag!    


  Lite dålig bild men om man tittar noga så ser man att det är awezome!!!   På minecraft heter jag: Jossan_Love10



Här är några as bra servers som jag rekomenderar!


Meepcraft.com


Minetime.com


Mc.shadowblockz.com


Play.mcskyblock.com


Mc.spartanmc.net


Lava-craft.net


Lägg till dom serverna för jag rekommenderar dom verkligen!   Det var allt för mig herrå! :3




Lol xD   Mitt skinn!! <3 ^^



 

Av Josefin - 10 januari 2014 17:19

Hejsan hoppsan! Nu kommer det någa looker som jag tycker är coola!   Och 3 st looks som jag såg ut när jag hade den där vita huden!


           Love It??




Nu kommer en väldigt grön look ska jag säga!   


  Det svarta på kinderna blev fail när jag fixade bilden! D:



Aja nå blev det herrå!! Har helg från skolan nue!! xD Såå njas!  

Av Josefin - 10 januari 2014 17:00

Tjeeena!!    Ja det är random movi J hääär!! xD Jepp nu ska jag (kankse) börja blogga ibland lite grann!! Detta är MIN spotify-lista!! xD Hope You Like It! <3    Just nu så tänkte jag lägga upp en snygg look!! I DON'T CARE! I LOVE IT!! :D Do you love it?? o.o   Kallar den: Millitären!    Vad fantasifullt va!? :D Aja, jag har INTE den hudfärgen!! ._. Jag hade den FÖRUT! Men bytte tillbaks sen! ;) Men munnen var ju så sjukt snygg så jag behöll den! <3


Herrå alla mina nöffisar!!   


PS: Jag ääääälskar spelet minecraft och jag tycker att grisarna där är så sjukt söta! :** Herrå! ^^

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Blogg om lite random saker! ;P Movi J på msp!! xD

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Det värsta ni vet?
 Personer som mobbar. .___.
 Djurplågeri. :(
 Musik! ._.
 Skolan. xD
 Läxor!
 Dom som inte accepterar vilka dom är.
 Mord. 0.0
 Fjortisar -..-
 Meningslösa tv program *-*
 Tv-spel ;_;
 Reklam :c
 Någon årstid ?.?
 Hatare på internet -.-
 Frukt.... ^^
 Irreterande syskon
 Tovit hår :O
 Bada >.>
 Jordens undergång!!
 Pennor ¤.¤
 Någonting annat....

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Den lilla Gästboken! :3


Ovido - Quiz & Flashcards