movielife

Alla inlägg den 13 januari 2014

Av Josefin - 13 januari 2014 16:37

Förlåt alltså när det gäler Kevin1080 så sa en vän till mig på msp. (Hon hetter Silla123 på msp. Adda gärna henne! Om hon kan). Silla sa att det var en som hade hackat Kevin så att hackaren skrev ''Fak you'' till alla sina vänner. Men jag har sagt förlåt och jag gör ett nytt inlägg så fort han svarat.   


Men nu är det nog med hackare! :D Nu tänker jag berätta lite om min vän 7070x!! Hon är supersnäll så adda gärna hene!   Nu kommer en ''liten'' bild på henne.   


  7070x


Adda henne!! Hon är singel boys!   Hon söker (kankse) 3 bff's. :3 Eller 2. ;D

Hon har en väldigt cool stil tycker jag!! Den är så röd och awezome! ^^


Angående skridskorna igår så (inte för att skryta men) jag ramlade bara två gånger!!  

Det var jättekul! :3 Jag går inte på konståkning men har konståknings skridskor iaf sen jag var typ 6 år eller så.    Men jag fick ont i fötterna. D; Mamma hade med sig vatten, festis och kanelbulle!! :3 Nom nom. c: Det var inte så mkt folk som det brukade vara där. Men nu har jag inte så mycket att skriva.


Jo juste! Jag ska ta hål i öronen imorgon igen... ._. Jissa om vad jag är nervös! o.o Det är andra gången jag gör det och jag tänker VERKLIGEN INTE trycka in örhängerna!! ._. Jag var kanske 9 eller 8 år då. ^^ Men dom växte igen. D:


Herrå alla mina söta och mysiga nöffisar och hestar! (Ja heeestar inte hästar!) :3


Dagens låt: Out Alive av Ke$ha   



Känsla: Godissugen >.>   


 





Nöff :3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Blogg om lite random saker! ;P Movi J på msp!! xD

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Det värsta ni vet?
 Personer som mobbar. .___.
 Djurplågeri. :(
 Musik! ._.
 Skolan. xD
 Läxor!
 Dom som inte accepterar vilka dom är.
 Mord. 0.0
 Fjortisar -..-
 Meningslösa tv program *-*
 Tv-spel ;_;
 Reklam :c
 Någon årstid ?.?
 Hatare på internet -.-
 Frukt.... ^^
 Irreterande syskon
 Tovit hår :O
 Bada >.>
 Jordens undergång!!
 Pennor ¤.¤
 Någonting annat....

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Den lilla Gästboken! :3


Ovido - Quiz & Flashcards