movielife

Alla inlägg den 11 januari 2014

Av Josefin - 11 januari 2014 16:21

Hejj!!   Nu ska jag visa en bild först över en msp:are som verkligen är en av mina bästa vänner. <33 ( Jag har mååånga bästa vänner bara så ni vet men en Bffaeae)  (Bffaeae=Best Friends Forever And Ever And Ever)


  Adda henne! <3 Hon heter på msp: Emelie1520


Här är en bild på några bara av mina bästa vänner och minan idoler! ^^


 

Den största msp gubben är jag! ^^ Älskar den tröjan O.o (Det är för att jag har gjort den i design studion)   Killen i jul-look är min kille på msp. <33   Han är såå snäll!! <33 Han har inte kunnat vara inne på typ ett halvår för att hans dator blev dampad. D; Tjejen på understa raden är movi H. Hon är min Bffaeae. <33 Hon har vita stjärn-örhängen och har en fin svart och grön klänning. :3 Den är såå snygg!!   Till höger om movi H står min bff Divan söt! Fasst hon har typ halv slutat. :/ (Vet inet riktigt). Men jag har jättemånga snälla vänner på msp så att jag aldrig skulle kunna räkna upp dom!! ;D Angående mitt kärleksliv (i verkligheten) så går det inte bra... D: På sommarlovet blev jag ihop med världens snällaste kille...<33 Han är bästa kompis med en kille i min klass (vi är också bra vänner). Fasst killen jag var ihop med bodde 3 TIMMAR ifrån mig!! ;_; Vi chattade varje kväll och han gjorde slut med mig dagen innan skolan började.


Jag vet inte om jag är kär fortfarande... Jag har ingen aning. *-*

Men i skolan kom jag på en vacker (men kort) dikt! ^^


Den är såhär: Dagen är kort och natten är lång. Men kärleken min kommer alltid vara ett minne blott.


Min kompis tyckte den var väldigt vacker. <33 ^^ Jag börjar skriva poesi helt random.. o.o


Det var ganska mycket om mig själv då! ^^ Ha det bra alla mina nöffisar!! <33


Känsla: Random   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Blogg om lite random saker! ;P Movi J på msp!! xD

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Det värsta ni vet?
 Personer som mobbar. .___.
 Djurplågeri. :(
 Musik! ._.
 Skolan. xD
 Läxor!
 Dom som inte accepterar vilka dom är.
 Mord. 0.0
 Fjortisar -..-
 Meningslösa tv program *-*
 Tv-spel ;_;
 Reklam :c
 Någon årstid ?.?
 Hatare på internet -.-
 Frukt.... ^^
 Irreterande syskon
 Tovit hår :O
 Bada >.>
 Jordens undergång!!
 Pennor ¤.¤
 Någonting annat....

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Den lilla Gästboken! :3


Ovido - Quiz & Flashcards