movielife

Alla inlägg under mars 2014

Av Josefin - 25 mars 2014 16:51

Hej igen! Ja, jag har liiiite mycket läxor och ja... det är kanske därför jag typ aldrig mer skriver på bloggen men jag ska inte sluta!   Men vi ska snart ha prov i historia så alltså... det är väldigt viktigt. >.<

Men aja, det har inte hänt något speciellt utan att jag fått 2 st nya hatmeddelanden på msp! -.- Ja alltså i ett står det att jag är självisk och att jag inte bryr mig om andra typ. INTE SANT!!!!!!! Jag är väldigt generös om jag får säga så då...   Men tyvärr så blockade jag gubben som skrev det till mig så alltså tyvärr så får ni inte se bild men jag lovar att det är sant för jag ljuger ALDRIG om sånt där!! ._.

Jag vet inte vad jag ska skriva mera!  Men ha det gött!! :)

Känsla: Godissugen   

Dagens låt: Word up! av Little Mix





  <--- Vill att detta ska hända med min ex-kille.... ^^

Av Josefin - 9 mars 2014 10:41

Ny uppdatering på msp igen!! Nu kan man inte få en varning om man skriver ett fult ord. Tex ett svärord. Istället kommer det upp en häshtäg (eller hur man nu stavar det). ###. Så blir det! O_o Det är VÄLDIGT irreterande och nu kommer jag visa några ord som man INTE kan skriva: Afk, Brb, Häshtäg (stavning), aktiv.

Men man kan skriva fejs!   


Det är SJUKT irreterande!! D:< Men iaf, jag har inget att skriva men här kommer lite saker som är mer i mitt riktiga liv. ^^


Jag har fått min första Victoria Secret!! (Det är en parfym). Den heter: Endless Love.   Den luktar typ schampo men den luktar ganska starkt så dom som vill ha parfym men inte kan ha så mycket på sig så då til dom, ta bara ETT sprut!


PS: Jag köpte Victoria Secret på NordicFeel.se. Det är rea så dom kostar bara 119 kr!! Men det kommer komma upp en massa andra produkter från Victoria Secret om ni söker på det där så kolla så att det är parfym och inte tex balsam eller schampo.   


På Kicks (en sminkaffär) så köpta jag ett EOS! Det ser ut som ett ägg och när man öppnar det så är det som läppsyl inuti som man ska ha på läpparna. MEN, det är inte läppsyl. xD Det är läppbalsam! Dom rosa ''Eos'' Luktar som godis och jordgubbar. Dom blåa som blåbär och dom gröna som melon!   


Det finns en liten fördel med ''Eos''. Det är att när man har det på läpparna och sen så slickar man upp lite av det som man har på läpparna så smakar det melon! (Om man nu har melon-eos det smakar blåbär om man har blåbär-eos o.s.v) Läpparna blir lite glasiga när man har det också.   


Aja, jag har ett ''melon-eos''. Nu 'r det väldigt populärt men alltså det blev så populärt för i en av Miley Cyrus videor så hade hon på sig eos. (Vet inte vilket). Och sen så blev det väldigt populärt. Det var i videon ''We Can't Stop''.


Hejdå alla nöffisar!! ^^ Jag ber om ursäkt om det tar låååång tid mellan inläggen men som sagt, jag spelar mycket minecraft och då har jag inte tid för bloggen! Men tat lungt. Så fort jag har tid så kommer jag lägga upp ett litet inlägg åt er. ;3


Ses! ^^



Känsla: Nyvaken ._.

Dagens Låt: Busy 'Doin 'Nothin' av Ace Wilder

Presentation


Blogg om lite random saker! ;P Movi J på msp!! xD

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Det värsta ni vet?
 Personer som mobbar. .___.
 Djurplågeri. :(
 Musik! ._.
 Skolan. xD
 Läxor!
 Dom som inte accepterar vilka dom är.
 Mord. 0.0
 Fjortisar -..-
 Meningslösa tv program *-*
 Tv-spel ;_;
 Reklam :c
 Någon årstid ?.?
 Hatare på internet -.-
 Frukt.... ^^
 Irreterande syskon
 Tovit hår :O
 Bada >.>
 Jordens undergång!!
 Pennor ¤.¤
 Någonting annat....

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Den lilla Gästboken! :3


Ovido - Quiz & Flashcards