movielife

Alla inlägg under juni 2014

Av Josefin - 20 juni 2014 10:53

Hejsan!! Ja nu ver det ett tag sen jag la upp nått.... men nu vill jag ta upp en liten ''msp fail''. ;D

  Ja nu ser ni den där tjejens ansikte på nyheterna på det nya temat. Ja hon hade visst en grön mun och kolla på tungan. Den är också grön!! .___. Fail!

Sen var det en bugg för mig och säkert många fler användare på msp... En bugg med meddelanden.

  Ja nu tänker ni ''Jippie nu har jag fått ett meddelande! :)''
Men när ni går in på meddelanden så har ni inte fått ett nytt meddelande...:(

  Ja, detta var ''meddelanden buggen''. Jag har haft den väldigt länge och den går aldrig bort! Eller ja, den kanske försvinner av sig själv men den har tyvärr inte försvunnit för mig än... :/ Men den kanske försvinner för er? Men om det står att ni har fått ett meddelande men så har ni egentligen inte fått något så är det den här buggen. Det blir så också på msp appen :o (Dåligt).

Men så ses vi snart igen! Jag försöker att fixa så att inläggen kommer oftare men vi får se! :) Ha det gött!!! ^^

Presentation


Blogg om lite random saker! ;P Movi J på msp!! xD

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Det värsta ni vet?
 Personer som mobbar. .___.
 Djurplågeri. :(
 Musik! ._.
 Skolan. xD
 Läxor!
 Dom som inte accepterar vilka dom är.
 Mord. 0.0
 Fjortisar -..-
 Meningslösa tv program *-*
 Tv-spel ;_;
 Reklam :c
 Någon årstid ?.?
 Hatare på internet -.-
 Frukt.... ^^
 Irreterande syskon
 Tovit hår :O
 Bada >.>
 Jordens undergång!!
 Pennor ¤.¤
 Någonting annat....

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Den lilla Gästboken! :3


Ovido - Quiz & Flashcards