movielife

Alla inlägg under april 2014

Av Josefin - 7 april 2014 19:34

Heej!!!!   Jag älskar alla som gillar mig på msp och min blogg! Ni är så sjukt söta när ni säger att jag är bäst!!   Men alltså när ni ser en moviestar som har en sån här mask och creepy stil....

  Detta är jag ;3 Men alltså tyck inte att jag inteär snäll eller elak bara för att jag har en sån mask eller rejält mörka kläder. :) Döm aldrig någon efter utseendet!! Gyllene regel...

Jag är liksom trött och tom i huvet just nu så tyvärr detta blev inget ''långt'' ínlägg men alltså....I'm NOT A Teenager (Stavning) ;P Näe jag är ingen tonåring (än   ).


Dagens Låt: Dirty Love av Cher Lloyd


Humör: Halvt illamående   (Inte sjuk!)
















Nöff x3

Presentation


Blogg om lite random saker! ;P Movi J på msp!! xD

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Det värsta ni vet?
 Personer som mobbar. .___.
 Djurplågeri. :(
 Musik! ._.
 Skolan. xD
 Läxor!
 Dom som inte accepterar vilka dom är.
 Mord. 0.0
 Fjortisar -..-
 Meningslösa tv program *-*
 Tv-spel ;_;
 Reklam :c
 Någon årstid ?.?
 Hatare på internet -.-
 Frukt.... ^^
 Irreterande syskon
 Tovit hår :O
 Bada >.>
 Jordens undergång!!
 Pennor ¤.¤
 Någonting annat....

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Den lilla Gästboken! :3


Ovido - Quiz & Flashcards