movielife

Alla inlägg den 12 januari 2014

Av Josefin - 12 januari 2014 15:27

 Just nu så har jag märkt en sak på movi J på svenska msp om att någon har skrivit något till mig så att jag börjar skratta! :D Ni komemr kanske inte förstå. ;)


  Det som kevin1080 skrev var något elakt men egentligen så skrattar jag åt det!   Haters gonna hate!! Jag gillar inte hat men alltså jag tycker det är löjligt när man får ett sånt meddelande. ;D Nu tycker ni att jag är helt konstig att jag tycker att det är roligt men alltså tänk på det extra noga tills ni börjar as garva!! (Okej kanske inte as garva då men skaratta iaf).


Detta är min nya look. :3


  Är väldigt nöjd med den och animeringen passar verkligen till looken och det jag skrivit i min vgd-ruta.   Animeringen heter: Manicure och kostar 450 sc. Den finns på Fest och mode ett par sidor bak. ;)


Jag ska snart åka skridskor i en arena. :3 Har precis varit ute och testat mian skidor för första gången på året!! Det var väldigt kul men kallt. ^^ Kolla in Saffy7812's abs och Samanda99's abs för man håller verkligen med tycker jag!


Det var väl allt för mig komemr göra ett nytt inlägg ikväll efte rjag åkt skridskor så skriver jag om det! Herrå alla mina små nöffisar! :3   


Känsla: Rolig. ^^   

Av Josefin - 12 januari 2014 13:02

Hejj! :3 Nu har jag börjat lite på Irländska msp som alla andra!   Hi hi. ^^ Men adda mig gärna på Irländska! Heter movie J där för movi J var upptaget... *-* Men såhär ser jag ut där! Jag är i lvl 6! ^^ Yey!!   


   På Irländska msp så har ju nya lvl uppdateringen kommit tidigare än till svenska. Till alla ni som inte har en aning om vad jag snackar om nu med ''ny uppdatering'' så är det att msp kommer fixa upp till 100 levlar! Och man levlar snabbare!!   Jag började söndag den 11/1-14 alltså dagen före det här inlägget skapades! ;D Men jag är redan i lvl 6!! Såhär ser highscores ut på Irländska och där man ser vilken lvl man är i ser ut!


  Just nu har jag bara 33% fame! ;D Men den är likadan fast dom bara har ändrat siffrorna lite. ^^


  Highscores ser ju likadant ut. :3 Men ser ni att den som är i högst level är bara i lvl 38!! ._. Kankse Alexh33 kommer längre när 100 levlar kommer till svenska?? o.o Vem vet.   


Men nu tänker jag berätta om nackdelarna och fördelarna med svenska och irländska.


Nackdelar med irländska (för oss svenskar): 1. När man skriver på svenska till någon och skickar meddelandet och man till exempel hade med ordet ''bra'' ¨så blir det såhär: ###. Det är så jwla drygt!!! (Förlåt för svärord men det blir så när jag blir arg).  2. Vissa kan inte engelska så bra så dom kommer inte fatta så mycket (tror jag). Varför har dom på engelska när det heter Irlendska msp!??  Aja, jag förstår engelska bättre än irlendska. ;D 3. Man ser hackers oftare i chattrum... o.o Jag såg en!!!! Fördelar: 1. 100 levlar. 2. Man levlar mycket snabbare. 


Svenska msp. Nackdelar: 1. Level uppdateringen har inte kommit än.


Fördelar: 1. Man ser inte hackers oftare!



Det var det tror jag! Herrå!! :)


Dagens låt-tips: Here And Now av Kerli.   


Känsla: Snöig.   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Blogg om lite random saker! ;P Movi J på msp!! xD

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Det värsta ni vet?
 Personer som mobbar. .___.
 Djurplågeri. :(
 Musik! ._.
 Skolan. xD
 Läxor!
 Dom som inte accepterar vilka dom är.
 Mord. 0.0
 Fjortisar -..-
 Meningslösa tv program *-*
 Tv-spel ;_;
 Reklam :c
 Någon årstid ?.?
 Hatare på internet -.-
 Frukt.... ^^
 Irreterande syskon
 Tovit hår :O
 Bada >.>
 Jordens undergång!!
 Pennor ¤.¤
 Någonting annat....

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Den lilla Gästboken! :3


Ovido - Quiz & Flashcards