movielife

Alla inlägg den 19 september 2014

Av Josefin - 19 september 2014 16:19

Jo tjenare igen.... Jag har börjat 6:an nu och det är läxor, prov och press varenda dag inför ''Nationella Proven''. Men jag spelar antingen minecraft eller the sims 4 demo/the sims 3. Jag är bara inne på msp lite snabbt varje dag. Men det finns många orsaker till det...


  1. Jag får mycket läxor för det är nationella prov på vårterminen och ja, det är väldigt viktigt.
  2. Jag har tröttnat lite på att blogga och på msp tyvärr... :/ Det är liksom inte min grej att blogga så ofta typ då.
  3. Jag måste ha tid med att vara med mina vänner.
  4. Jag har fotbollsträningar på onsdags- och måndagskvällar. Fotbollsmatcher på antingen lördag elelr söndag. Och så är jag med i en kör på torsdagar.
  5. Jag slutar ganska sent också nu i 6:an.
  6. Jag har en youtube kanal och jag försöker ladda upp en massa videos (har typ minst 5 st) men mitt internet är ju sk*t så det går inte!! D:<

Låt: All Of Me (Lyrics) Av: John Legend

Hoppas att videon funkar nu bara   


Det är bara att jag har inte tid med att skriva på bloggen :( Jag är ledsen men jag ska försöka att skriva kanske korta upplägg men ofta så att ni blir glada. Det är det enda jag vill. :)



Spotify spellista av: Digster Hits Sverige

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Blogg om lite random saker! ;P Movi J på msp!! xD

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Det värsta ni vet?
 Personer som mobbar. .___.
 Djurplågeri. :(
 Musik! ._.
 Skolan. xD
 Läxor!
 Dom som inte accepterar vilka dom är.
 Mord. 0.0
 Fjortisar -..-
 Meningslösa tv program *-*
 Tv-spel ;_;
 Reklam :c
 Någon årstid ?.?
 Hatare på internet -.-
 Frukt.... ^^
 Irreterande syskon
 Tovit hår :O
 Bada >.>
 Jordens undergång!!
 Pennor ¤.¤
 Någonting annat....

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Den lilla Gästboken! :3


Ovido - Quiz & Flashcards